Wednesday, March 10, 2010

KENAPA?

Assalamualaikum. Ape kabar wahai pencinta-pencinta emas semua? Adakah anda sudah dapat manfaat ke belum dari emas yang anda simpan? Harap-harap dah dapat untung walaupon sedikit. Syukur Alhamdulillah. Mesti anda tertanya-tanya kenapa saya ade lampirkan slip Atm saya tu? Saya bukan nak tunjuk jumlah yang saya bayar kepada Public Gold, tetapi cuba anda lihat betul-betul pada perkataan dalam bulatan pada slip tersebut? 1KG JONGKONG EMAS betul tak? kalo anda perasan,sekarang ramai peniaga telah menawarkan hadiah emas apabila anda membeli, melabur atau menyimpan sesuatu kepada syarikat mereka, Sebagai contoh CIMB, untuk promosi kali ini, CIMB telah menawarkan hadiah 1KG JONGKONG EMAS jika anda mendeposit duit anda ke dalam akaun anda di CIMB. Selain itu juga, Real Reward juga telah menawarkan emas untuk tebus point yang kita kumpul dan MAMEE juga telah mengadakan satu peraduan yang hadiahnya adalah emas. KENAPA EMAS? Dulu jika anda perasan, banyak syarikat bisnes di Malaysia ini telah menawarkan hadiah berbentuk kereta, motorsikal dan alat-alat elektrik tetapi kenapa banyak syarikat bisnes sekarang menawarkan hadiah berbentuk emas. KENAPA? Ini kerana, emas telah menjadi pemintaan yang tinggi di kalangan orang di Malaysia ini. Ramai orang di Malaysia ini telah sedar akan kepentingan emas ini, tetapi masih ramai lagi yang belum tau atau sedar tentang perkara ini. KENAPA? Bab kate Prof , "renung-renungkan dan selamat beramal". Sekian terima kasih.

1 comment:

  1. masyaAllah..daj jd tokey emas doh mung lening muslim....
    semoga bisnes mu terus maju..
    aku tak dok modal lagi nk beli...
    insyaAllah jk ada modal lebih aku g order dgn mu...


    catatanhamba.blogspot.com

    ReplyDelete